Je kan me sinds kort volgen bij DaWanda:
http://nl.dawanda.com/shop/Sandra-Ceuppens

dinsdag 14 augustus 2012

Lampwork beads - glass beads

Enkele jaren geleden heb ik dit handtasje gemaakt. Om het nog wat extra te pimpen wou ik er heel speciale kralen opzetten. Ik herinner me nog zeer goed hoe gefrustreerd ik was dat ik niet de juiste kralen vond. Het aanbod in de winkels was zo beperkt (ik vond de juiste kleur niet, ik vond de afwerking verschrikkelijk. Ik vond dat er zo weinig variatie was, terwijl ik in mijn haakwerk zoveel fantasie had gebruikt)  Ik heb me toen maar getroost met het beste wat ik toen kon vinden met in mijn achterhoofd de gedachte: 'ik zou zelf mijn kralen moeten kunnen maken'.
Daarom heb ik me ingeschreven voor een cursus glaskralen maken. Daarna is al het andere - handtassen maken, breien, haken, ... compleet op de achtergrond geraakt. Ik raakte echt verslingerd aan 'lampworking'.
Jammer dat een dag zo kort is!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten