Je kan me sinds kort volgen bij DaWanda:
http://nl.dawanda.com/shop/Sandra-Ceuppens

zaterdag 11 augustus 2012

Voorbereiding van de tentoonstelling.

In het najaar neem ik deel aan een tentoonstelling. Het thema is niet gemakkelijk: de toeschouwer moet er Tongeren in herkennen.
Omdat Tongeren een vindplaats is/was van Romeinse schatten laat ik me inspireren door het Romeins glaswerk. Niet dadelijk evident. Ik heb kralen gemaakt die er antiek uitzien, maar ik wil ook wat meer laten zien dan verweerd glas. Ik heb mini urnen gemaakt en kleine flesjes. Ik heb geĆ«xperimenteerd met lauwerkransen en andere thema's die ik link aan een Romeins verleden. Ik heb me zelfs laten inspireren door toga's  Er is zoveel dat je kan linken aan Romeins glaswerk maar of de toeschouwer het ziet is natuurlijk een andere vraag.

Hier een aantal kralen die me op weg hebben geholpen. Hetgeen op de tentoonstelling gaat te zien zijn toon ik (momenteel nog) niet op deze blog.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten