Je kan me sinds kort volgen bij DaWanda:
http://nl.dawanda.com/shop/Sandra-Ceuppens

maandag 9 januari 2012

Delicious colours

Glaskralen branden is een feest: zoveel kleuren die beschikbaar zijn. En dan kan je nog kiezen tussen transparant, opaak of semi-transparant. Om het compleet te maken bestaat er dan nog zoiets als glaspoeder zodat je weer een heel nieuw kleurenpalet krijgt. Sommige glassoorten veranderen van kleur onder invloed van de soort vlam (of je veel of weinig zuurstof gebruikt). Is het dan te verwonderen dat je uren achtereen aan de brander kan zitten? Iedere glasfabrikant heeft zijn kleurenpalet. Bij Cim (Creation is Messy) geven ze dan nog eens fantastische namen als Bordello, Dirty Martini, Tuxedo, Razzleberry... De namen alleen al geven je zin om die kleuren te gebruiken. Bij Vetrofond hebben ze Odd Lots met namen als Cosmic Storm, Petrified Woods, Jungle Twilight... Wie verzint die namen? Geweldig vind ik ze.
Ik hou van alle kleuren. Dat merk je als je in mijn kralendozen kijkt. Noem een kleur en ik heb er zeker een setje kralen van gemaakt.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten